Tuesday, September 2, 2008

Not so bad, day ;)

I arrive to the office at 10 minutes late today. Bkn aper, sbb air kat umah slow gler, tak leh nk cpat2. Aku ni dah la jenis yg mandi
lama2... Hihi.. Bkn ape. Amik mood je tu. Aku suke dok dlm toilet rilek2, smbil baca magazine. Smpei krem lutut kadang2 tu..
Huhu..


Masuk je opis ada requirement book review. Kelam kabut la gak, sbb aku baru tau jer. Part aku lak tue.. Dlm hati, "jenuh la nk menjwb nnt..
dh la aku mmg lupa apa yg aku buat sblm ni. Skali nk kena review la pulak...". Masuk je dlm meeting room, teruk gak la aku kena hentam.
Plg best tu, bos dh pandai2 ubahkan apa yg buat without letting me know at all.. Mmg ternganga la aku mcm org bengong. Tak tau nk jwb cane.
Aku pasrah je la. Seb bek aku kena yg plg awl. So suma org mcm baru warm up la. Takde la kena teruk sgt.. Alhamdulillah..


Abih je pastu, aku lepak la jap ngan kwn2.. Gosip skit2. Datin Sri sorg ni pun bukak la blog mamat ni(1 opis gak la). Ada la sindiran
tu mcm kena batang idung aku. Mula2 aku cool jer. Tp bila dah baca smpai abih, aku tak rasa pun yg aku ptt diperslhkan 100%. Mgkn 40-50%
la kot sindiran dia tu benar. Tros ilang mood la jap. Gosip lg... Aku mls la nk biarkan hal tu merosakkan mood aku 1 ari ni. So aku cheer kan
diri aku ngan g show room keta ngan kwn2 opis. (Nama takmo sebut ke kwn??) Ok lah, aku sebut. Aku g ngan Rizal ngan Irfan huhu. Lupa jap la psl hal td.
Tu le bezanya kwn laki ngan pompuan. Man don look into detail into crap like this. Let it go, man Let it go!!
Go enjoy urself

Masuk blik opis, aku rasa cam nk baca blk blog td.(Empunya diri aku tkmo sbut. Rasanya org dah tau). Aku geleng kepala je la. Aku tak sangka
plak aku bleh mendatangkan damage sebegitu. So if u read this, i apologize. Lets start again. But u shud hv open up more to let me understand more of you.
In and Out!! U can b mad at me for being annoying, its ok. I admit. I don want to make trouble. Maybe u can help me to be a better person.. Lets change.


My head starts to spin when i keep on thinking about this thing. Not to make things worse, i think i want to stop here. G smyg bg ilang
masalah ni.. Huhu.. Smoga dpt solution nye......

No comments: