Friday, November 14, 2008

my last day @ mimos

waktu pg : mood tak berapa elok. sumanya kerana perbualan tak menguntungkan.

tgh ari : org opis dtg bwk bihun yg sungguh sedap rasanya, juga cupcakes yg sungguh comel. aku mkn 2 cups. wktu time mkn tu, rasa segan la plak bila HR suh buat ucapan pe sume. aku ni kalo buat ucapan, kalah la yb. so i decide not to, for the sake of YB sekalian la. kang diorg takde keja plak.

rasa sonok la sbb dpt enjoy ngan kwn2 seopis buat kali terakhir. sempat lg bergamba kat lobi n pantry. bdk2 ni bab bergamba...mmg takleh dilepaskan lah. selagi tak retak lens camera tu, diorg akan terus tersenyum. haha.

lepas mkn, dpt card. org HR yg bg. i felt really appreciated when i got to hold that envelope. dlm kad tu tertulis ol the best wishes n signed by the 70% of members i don know of :P. haha. anyway, rasa terharu tu mmg ada. so many thanks to Riza.

ptg : aku yg sememangnya mls ni bertambah mls pada jam2 terakhir keje ari ni. so i went to challenge my opismate for another round of chess. (pliz note that i loose 3 games to zero during the mornin session.

utk cabaran waktu ptg ni plak, aku berjaya mengembalikan takhta aku sbg king of chess kat opis tu. haha. sungguh gembira sekali.

waktu dekat2 nk blk tu, aku terjpa la mamat sorg ni. so i asked him "kenapa tak blk lg ni??". korg tau dia jwb pe? dia kata "i tak bleh blk lg ni, sbb klo i blk sblm u blk, nnt u tak dpt la nk tgk i menangis". "so i kena blk lps u blk la sbb nnt baru u bleh nmpk i nangis". haha. klaka tul mamat nih. mmg hampeh.. :P

p/s : tiada mangsa terlibat yg menangis sepajang penulisan threadnkalo ini..

1 comment:

unid said...

Write la something..